تعمیرات پایه های مبل

تعمیرات مبل

یکی از مواردی که پس از سال ها استفاده از مبل و مبلمانی ممکن است به وجود بیاید پایه های شل شده و کمی لق مبل خواهد بود. بسیاری افراد نمی دانند که این پایه ها را چطور می شود تعمیر کرد و مانند روز اول دیگر لق زدگی یا شل شدگی وجود نداشته باشد به طوری که وقتی بر روی مبل می نشینید دیگر متوجه تکان های مبل نشوید. در این مقاله به تعمیرات مبل با پایه های شل شده می پردازیم.

تعمیرات مبل قائمپایه های شل شده

پیش از اشاره به تعمیرات مبل با پایه های شل شده باید اظهار کنیم که برخی رفتارهای نامناسب باعث شل شدن پایه ها می شود و یکی از آنها هنگامی است که افراد برای جابه‌جایی مبل، به جای بلند کردن، آن را بر روی زمین می کشند، این کار باعث اعمال فشار بیش از حد بر روی پایه مبل شده و منجر به درآمدن آن می شود. بعضی افراد با متصل کردن پایه ها به مبل توسط پیچ ها، سعی در رفع این مشکل دارند. اما انجام این کار هم مشکلات بیشتری ایجاد می کند زیرا باعث ترک خوردن چوب می شود. به جای آن می توان قسمتی از پایه که به مبل متصل می شود را سمباده زد تا به چسب اجازه دهد که محکمتر عمل کند. سپس می توان از چسب چوب و‌ گیره ها استفاده کرد تا پایه های مبل محکم در جای خود قرار گیرند. هم چنین می توان از محکم کننده استفاده کرد. باید چوب را از قبل دریل کرد تا از ترک‌ برداشتن آن جلوگیری شود. سپس از دو پیچ که حداقل دو اینچ داخل چوب پایه مبل فرو رود استفاده کرد. پیچ را سفت کنید، روزنه های خالی ایجاد شده را با چوب پرکن ببندید و سطح چوب را سمباده بزنید. حالا دیگر پایه مبل شما با این نوع تعمیرات مبل لق نخواهد زد و پایه ها آسیبی نخواهند دید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
آشنایی با انواع روکش مبل

در شرکت تعمیرات مبل برای تعمیر پایه های شل شده کلاف مبل ها باز می شود و مبل از داخل و بدون هیچگونه آسیب دیدگی تعمیر خواهد شد. با ما همراه باشید تا با روش های بیشتری از تعمیرات مبل آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =