عوامل موثر بر قیمت تعمیرات مبل

تعمیرات مبل

اگر مبلمان منزل شما دسته هایش شکسته، پشتی ها و محل نشیمنش آسیب دیده، یا فنرهایش از بین رفته است، اصلا لازم نیست نگران باشید! تعمیرات مبل خود را با هزینه ی مناسب به مبل قائم بسپارید. در این مطلب به بررسی عوامل موثر روی قیمت و هزینه های تعمیرات مبل می پردازیم.

شاید تا کنون فکر می کردید که هر چه مبلمان شما بزرگ تر باشد هزینه تعمیرات مبل نیز بیشتر است. اما همیشه این طور نیست. گاهی وقت ها مبل ها آن قدر ظریف کاری دارند، که زمانی معادل ساخت کامل می برند.

گاهی وقت ها پیدا کردن قطعاتی که باید جایگزین قطعات آسیب دیده مبلمان شود، کار سختی است و تایم زیادی می خواد. و این خود عاملی برای افزایش هزینه های تعمیرات مبل است.

یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش هزینه های تعمیرات مبل می شود، محدودیت های زمانی است. مثلا هزینه های تعمیرات مبل در شب عید به علت زیاد بودن کارها نسبت به وقت های دیگر بیشتر است. زیرا استاد کار مجبور است زمان بیشتری از شبانه روز را به تعمیرات مبل اختصاص دهد.

عامل دیگر که باعث هزینه های تعمیرات مبل می شود، هزینه های ایاب و ذهاب است. بعضی تعمیرکاران مبل یک سری از کارها را در محل انجام می دهند. بعضی دیگر ممکن است برای تبلیغات جذب مشتری، برای ایاب و ذهاب پولی دریافت نکنند. بهتر است کار تعمیرات مبل خود را به کارگاه های مبل سازی مثل مبل قائم بسپارید. زیرا کارگاه های مبل سازی معمولاً هزینه ایاب و ذهاب کمتری می گیرند.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
مهم ترین ابزار ها برای تعمیرات مبل

در انتها لازم است این نکته را متذکر شویم که کارگاه تعمیرات مبل قائم خود را به خوبی با شرایط جدید بازار وفق داده و شما مشتریان گرامی می توانید تصویر مبل نیازمند تعمیر خودتان را با ابزارهای پیام رسان برای ما بفرستید تا براورد اولیه قیمت را از این طریق به شما عزیزان اعلام کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =