۱۰ مورد تعمیرات مبل که خودتان می توانید انجام دهید

تعمیرات مبل تب 2

یکی از متخصصان در زمینه تعمیرات مبل که بیش از ۲۰ سال تجربه در حوزه ساخت و تعمیرات مبل دارد رازهایی را درباره تعمیرات مبل به اشتراک گذاشته است که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

شل شدن اتصالات صندلی ها

پس از سال ها جابه‌جا کردن ، صندلی ها آسیب می بیننند و اتصالات چوبی آن ها شل می شود. معمولا اولین آسیبی که به وجود می آید از جا در آمدن پایه های صندلی می باشد. این مشکل حتی در مبل های جدیدی که کیفیت ساخت مبل های قدیمی ندارند نیز به وجود می آید. این قسمت های جدا شده باید تعمیر شوند. ابتدا چسب قدیمی را بکنید. انتهای قسمت جدا شده را به طور صحیح سمباده بزنید. سپس با استفاده از سرنگ، چسب چوب را وارد قسمت باز شده پایه کنید. استفاده از سرنگ باعث می شود بدون آن که نیازی باشد تا قسمت های مورد نظر را کاملا جدا کنید، چسب چوب را به این قسمت ها وارد کنید. سپس قسمت جدا شده را محکم به صندلی بچسبانید تا چسب خشک شود. به یاد داشته باشید که تمام چسب ها عملکرد یکسانی ندارند. تقریبا تمام انواع چسب چوب را امتحان کرده ام تا به چسب چوب مورد نظر خودم دست یافتم.

صندلی های لق

نشستن روی صندلی لق یکی از اعصاب خرکن ترین کارهای ممکن می باشد. اگر چسب زدن قسمت های جدا شده و محکم کردن آن ها جواب نداد، از بست هایی با زاویه مناسب استفاده کنید. می توانید از مصالح فروشی ها بست ها را با قیمت بسیار کمی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید بست ها را رنگ کنید تا هم رنگ صندلی شوند ، اطمینان حاصل کنید که بست هایی با قابلیت رنگ شدن خریداری کنید. هرجایی که پایه ها به صندلی ها اتصال پیدا می کند از بست استفاده کنید. ممکن است لازم باشد که مقداری بست ها را خم کنید تا پایه های صندلی را محکم نگه دارد. باور کنید از ایجاد فاصله بین بست ها و پایه صندلی خوشحال نخواهید شد. قبل از وارد کردن پیچ به بست ها اطمینان حاصل کنید که سوراخ هایی در پایه صندلی ایجاد کنید. این کار باعث می شود که چوب ترک نخورد.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
میانگین قیمت تعمیر مبل( بخش سوم)

می توانید مطالب بیشتری در مورد تعمیرات مبل در سایت بیابید و اطلاعات زیادی در زمینه تعمیرات مبل کسب کنید. برای تعمیرات مبل های خود می توانید آنها را به ما بسپارید و آنها را همانند روز اول تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + شانزده =