تعمیرات آسیب دیدگی های سطحی مبل

مبلمان مدل9

برای بسیاری افراد پیش آمده که به هنگام تمیز کردن خانه و جابه جایی مبلمان پایه مبل یا قسمتی از آن آسیب ببیند و یا در خانواده هایی که بچه و نوه های بازیگوش دارند مبلمان ها زودتر آسیب می بینند و نیاز به تعمیر دارند. در این مقاله می خواهیم به تعمیرات مبل در قسمت شکاف هایی که جدا می شوند و شکسته می شوند بپردازیم و نحوه تعمیر خانگی آن را به شما آموزش دهیم.

مبلمان مدل 10 قطعات جدا شده در قسمت شکاف ها

اگر مبل در قسمت شکاف که دو قطعه چوبی به یکدیگر متصل می شوند شروع به جدا شدن کرد، توجه داشته باشید که راه حل آن ساده است، شما می توانید از بست های گوشه دار مسطح استفاده کنید که در مصالح فروشی ها و فروشگاه های ابزارآلات قابل تهیه می باشند. استفاده از بست های گوشه دار مسطح باعث می شود که دیگر نیازی نباشد داخل شکاف ها ، پیچ قرار دهید تا فاصله ایجاد شده را ببندید. برای تعمیرات مبل ابتدا در مکانی آن را انجام دهید که ایمن باشد و نه به خود شما و مبل آسیبی نرسد. سپس براکت و بست را بر روی اتصالی قرار دهید که چوب بیشترین ضخامت را در آن نقطه دارد تا پیچ ها با چوب بیشتری احاطه شوند. حالا می توانید از گیره ها استفاده کنید تا شکاف ها محکم به هم متصل شوند. سپس با استفاده از دریل ، سوراخ هایی در بست ایجاد کنید تا پیچ درون آن قرار گیرد و می توانید با پیش کردن بست ها مطمئن شوید که دیر این شکاف ها باز نخواهند شد، حالا دیگر می توانید کار را به پایان برسانید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
تعمیرات پایه های مبل

اگر آسیب دیدگی مبلمان شما خیلی عمیق و جدی است و یا قصد داریم ظاهر و روکش های آن را تغییر دهید می توانید آن ها را به تعمیرات مبل بسپارید و با صرف هزینه ای کمتر مبلمان جدیدی در منزل خود داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =