چند روش رایج تعمیرات مبل (بخش سوم)


در این مقاله نیز مانند مقالات پیشین می خواهیم در مورد وسایل و ابزاری که به هنگام تعمیرات مبل به آن نیاز پیدا می کنید صحبت کنیم. وسایل مورد استفاده در تعمیرات مبل وسایلی است که فقط در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرد و اگر خودتان آنها را تهیه کنید به کار شما نخواهد آمد. پس توجه داشته باشید این مقالات که وسایل تعمیرات مبل را معرفی می کنند بیشتر مخصوص افراد آماتور و مبتدی است که اطلاعات کافی در تعمیرات مبل ندارند. اما اگر فردی هستید که به دنبال تعمیرات مبلمان منزل خود توسط افراد حرفه ای هستید باید عرض کنیم که جای درستی آمده اید.

همکاران ما با سال ها تجربه در مبلمان سازی سابقه بالایی در تعمیرات مبل دارند که می توانند این کار را به درستی و با دقت بالایی انجام دهند. حال به سایر روش های رایج و وسایل مورد نیاز در تعمیرات مبل اشاره می کنیم که مبل شما را مثل روز اول نشان خواهند داد.

 ماله ۲۴ اوز

نکته جالبی در مورد این ماله وجود ندارد ولی باید بدانید که این وسیله بسیار کاربردی است. می توان روی این ماله مواد مختلف قرار داد و در صورت نیاز از آن استفاده کرد.

 سرنگ پزشکی یا سرنگ اپوکسی

اگر می خواهید بر روی اتصالات آب گرم بریزید، به وسیله ای نیاز دارید که مقدار کمی آب را به طور مستقیم بر روی اتصالات مورد نظر بریزد. سرنگ های کوچک برای انجام این کار عالی می باشند. آب را داغ کنید، داخل سرنگ بریزید و دقیقا همان نقطه ای که می خواهید بریزید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
تعویض یا تعمیر مبلمان

 سمباده

هنگام انجام تعمیرات مبل به وسیله ای نیاز خواهید داشت که قبل از چسب زدن بتوانید زایده های کار را از بین ببرید و یا بعد از چسب زدن، اضافات چسب را از بین ببرید در حالی که ذره ای از قطعات چوبی کنده نشود. برای انجام این کار هیچ گزینه ای بهتر از سمباده نمی باشد.

تزریق کننده های پرفشار

این مورد از ابزار ضروری تعمیرات مبل نمی باشد اما می تواند در صرف انرژی و وقت شما بسیار صرفه جویی کند. یک روزنه بسیار کوچک به اندازه ۱٫۱۶ اینچ از کناره اتصالات با دریل ایجاد کنید. سپس می توانید از روزنه ایجاد شده به اتصالات شل یا جدا شده، چسب پوست بزنید. با چند بار انجام این کار ، بیرون آمدن چسب از روزنه را مشاهده می کنید و بدون آنکه قطعات مبلمان را باز کنید، قسمت مورد نظر را چسب کاری کرده اید. با صرف هزینه ای کم، ساعت ها صرف انرژی و درگیری با قطعات سنگین مبلمان را از خود دور می کنید.

موارد بالایی ذکر شده آخرین وسایلی هستند که به هنگام تعمیرات مبل به آنها نیاز خواهید داشت. قابل توجه است که خاطر نشان کنیم که امروزه با پیشرفت تهیزات در صنعت مبل سازی ممکن است برخی از این ابزار دیگر مورد استفاده قرار نگیرد. برای اطلاعات بیشتر از خدمات تعمیرات مبل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.