نکات ضروری در تعمیرات مبل

نمونه-تعمیرات-مبل

تعمیرات مبل قائم در این مقاله برای افرادی که می خواهند تعمیرات مبل انجام دهند، نکاتی را عنوان می کند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان

انجام یک پروژه تعمیرات مبل، تحت تاثیر عواملی مثل توانایی های شما و پیچیدگی کار است. قطعاً هر چه کار پیچیده تر باشد، یا تجربه شما در انجام کار کمتر باشد، زمان بیشتری نیاز است. پس باید مطمئن شوید در برنامه تان زمان لازم دارید؛ در غیر این صورت مجبورید به جای تعطیلات آخر هفته، ادامه کارتان را انجام دهید.

 تخمین ارزش مبل

قبل از شروع تعمیرات مبل ارزش آن را تعیین کنید. برای تخمین ارزش مبل، سن آن نیز اهمیت زیادی دارد. برای تخمین عمر مبل، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که در زیر مبل دنبال گوشه های داخلی با زاویه کم باشید. پیچی را باز کنید و شیارها را بررسی کنید. اگر فاصله ی بین شیارها زیاد بود پس ممکن است مبل قدیمی باشد. کشو‌ ها را باز کنید و به دنبال کام و زبانه ی دم چلچله ای باشید. هر کدام از این علائم نشان دهنده قدیمی بودن مبل است. در این شرایط بهتر است برای تعمیرات مبل تان از یک متخصص کمک بگیرید.

هزینه لازم برای تعمیرات مبل

اکنون که فهمیدید مبلمان شما ارزش تعمیر دارد، تصمیم بگیرید که چقدر می توانید برایش هزینه کنید. حتما به این پرسش ها پاسخ دهید. که آیا این تعمیرات مبل با هزینه ی کم قابل انجام است؟ آیا خرید مبلمان نو به جای تعمیرات مبل قدیمی تر به صرفه تر نیست؟ آیا این مبلمان ارزش صرف زمان را دارند؟

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
راه های تعمیر مبل چرمی

رعایت نکات ایمنی

حتما هنگام تعمیرات مبل حواستان به نکات ایمنی باشد. البته که هیچ کسی دوست ندارد در حین کار تعمیرات مبل براده های چوب به چشمش برود، یا سم و رنگ به ریه اش وارد شود. بهتر است موقع تعمیرات مبل لباس آستین بلند تنتان باشد. ضمن این که عینک ایمنی زده باشید. حواستان باشد که هنگام رنگ زدن حتما از ماسک استفاده کنید و بهتر است در محیط آزاد این کار را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دو =