چند روش رایج تعمیرات مبل (بخش دوم)


خدمات تعمیرات مبل با توجه به کارایی آن امروزه از نظر مساعد زیادی برخوردار است. در دهه های گذشته شاید با وجود رونق اقتصادی تعمیرات مبل خیلی در میان مردم جایگاهی نداشت و مردم ترجیح می دادند که مبل خود را به جای تعمیرات مبل تعویض کنند اما امروزه با وضعیت بالای کالاها و با بالا رفتن دلار و افزایش قیمت مبل های خارجی دیگر به راحتی نمی توان مبلی که با تعمیرات مبل به راحتی تعمیر و مانند روز اول می شود را دور انداخت.

البته باید توجه داشته باشید که اگر مبل شما خارجی است و از ظرافت بالایی برخوردار است ممکن است هزینه تعمیرات مبل بالاتر باشد اما با این حال باز مقرون به صرفه تر از خرید مبل دیگری می باشد. در مقاله پیشین در مورد چسب صحبت کردیم و گفتیم که چسب مناسب یکی از لوازم مورد نیاز تعمیرات مبل می باشد. در این مقاله نیز اشاره کوچکی به چسب می کنیم و بعد به دیگر موارد مورد نیاز و کمک کننده در تعمیرات مبل خواهیم پرداخت.

مزایا چسب چوب: بسیاری از مزایای چسب چوب در مقاله قبلی ذکر شد اما مزیت دیگر چسب پوست ، استحکام آن می باشد. می توان استحکام چسب پوست را اینگونه تعریف کرد: نه بسیار ضعیف و نه بسیار قوی، استحکامی کاملا مناسب دارد. شعارهای تبلیغاتی که به دروغ می گویند قوی ترین چسب روی زمین را باور نکنید. نیازی به قوی ترین چسب روی زمین ندارید. اگر قرار باشد در مبلمان قسمتی آسیب ببیند ، باید خط چسب صدمه ببیند و نه خود مبلمان. این موضوع کاملا منطقی است. فرض کنید صندلی به پست می افتد. ترجیح می دهید خط چسب به کار رفته شده آسیب ببیند و جدا شود یا قطعات چوبی؟

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
بررسی هزینه ها قیمت تعمیر مبل( بخش اول)

همانطور که می دانید برای تهیه چسب چوب می توانید چسب پوست را از اکثر فروشگاه های مصالح ساختمانی خریداری کنید.

برس چسب

قابل توجه است بدانید به هنگام چسبیدن مبل به دلیل آن که چسب پوست را باید در آب حل کرد، برای استفاده از این چسب باید از برس برای اعمال آن استفاده کنید. می توان برس های مختلف مناسب برای انجام این کار را انتخاب کرد. برای چسب زدن اتصالات و روکش ها ، برس با عرض ۳٫۸ اینچ مناسب است.

 گیره ها

این قسمت را نادیده نگیرید. نمی خواهید که از گیره های لوله کثیف و روغنی قدیمی استفاده کنید. علاوه بر اینکه این گیره ها برای انجام تعمیرات مبل بسیار سنگین و بزرگ می باشند، باید این نکته را هم در نظر بگیرید که از گیره های مخصوص همین کار استفاده کنید. از گیره هایی استفاده کنید که فشار کافی را اعمال کنند ، سبک باشند و دارای پدهای داخلی باشند تا به مبلمان شما آسیب نزنند. می توانید از گیره های 4-6 36 اینچ استفاده کنید.

تعمیرات مبل ما به صورت حرفه ای توسط افراد مجرب صورت می گیرد. برای اطلاع از نحوه عملکرد می توانید با ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید که هر مبلمانی با توجه به میزان آسیب دیدگی قیمت آن تعیین می شود. نخست باید مبلمان بررسی شوند و سپس قیمت نهایی مشخص شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.