تعمیرات بالشتک/ کوسن های مسطح شده مبل (بخش دوم)

مبلمان استیل

مبل نیز یکی از وسایلی است که طی گذشت زمان دستخوش تغییرات فراوانی شده و تنوعات زیادی از آن به وجود آمده. با پیشرفت علم و نیاز مردم به راحتی هر چه بیشتر تغییراتی اساسی در مبلمان صورت گرفته است، اما مسئله ای که در اینجا مهم و اساسی است تعمیرات مبل است که امروزه با توجه به قیمت بالای مبلمان تعمیرات مبل کاری مقرون به صرفه و مناسب است. با انجام تعمیرات مبل شما می توانید نصف بیشتر پولی را که باید خرج هزینه خرید مبل کنید. همچنین می توانید در تعمیرات مبل با تعویض روکش مبل های خود، مبلمان شما طوری به نظر بیایند که انگار تازه آنها را تهیه نموده اید.

بالشتک/ کوسن های مسطح شده مبل

توجه داشته باشید که علاوه بر فوم، می توانید از پنبه حلاجی شده داکرون و چسب اسپری نیز استفاده کرد. البته نیاز به قیچی هم خواهد بود.

مراحل انجام این کار

طول و عرض فوم مورد نیازتان را تا حاشیه های چرمی بالشتک ها در هر دو جهت اندازه گیری کنید و به عرض و طول اندازه گیری ها، یک سانتی متر اضافه نمایید.
پر و محتویات قبلی داخل بالشتک ها را در اورید.

 فوم جدید را مرتب و تنظیم کنید.

 قطعاتی از داکرون را برای پوشش دهی لبه فوقانی و جلویی و تا حدی بخش پایینی یا کل لبه پایینی فوم های داخل شده را برش دهید. چسب اسپرس را به فوم و داکرون بزنید واجازه دهید که چسبناک و محکم شوند و سپس ان را به خوبی فشار دهید تا اطمینان یابید داکرون در جای خود محکم شده است.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
ابزار های لازم جهت تعمیرات مبل

 سپس برای مرحله مهم کار اماده شوید و محتویات جدید مد نظرتان را در روکش های بالشتک های چرمتان داخل کنید و انها را پر نمایید.

انباشتن محتویات جدید در روکش های بالشتک ها کار ساده ای نیست و نیاز به تلاش و صبر دارد. توجه داشته باشید که شما می توانید انها را به دو بخش تقسیم نموده و در روکش بالشتک ها قرار دهید یا قادر هستید انها را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و لوله خلا را در برابر فوم گذاشته، پلاستیک را به دور لوله نگه دارید، هوا را بدین صورت از فوم مکیده و خارج نمایید که فوم را جمع و کوچک می کند و به فوم اجازه می دهد به راحتی در دهانه زیپ دار بالشتک داخل شود. اگر چنین کاری انجام دادید، سعی کنید تا جایی که ممکن است کیسه پلاستیکی را بعد از انجام کار و قرار گرفتن بالشتک در جای خودش بیرون بکشید. به یاد داشته باشید که کاملا مناسب است که مقداری لایی بالش داکرون را برای پر کردن گوشه ها نگه داشته باشید تا بالشتک هایی پر و صاف و حجیم داشته باشید.

برای کسب اطلاعات از خدمات تعمیرات مبل می توانید سایت را مشاهده نمایید و نمونه کارهای درج شده در آن را ببینید. اگر می خواهید از هزینه تعمیرات مبل آگاه شوید و یا زمانی که صرف این کار می شود بهتر است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.