تعمیرات بالشتک/ کوسن های مسطح شده مبل (بخش اول)

مبل استیل

مبل وسیله ای است که امروزه در خانه هر ایرانی دیده می شود و با توجه به ویژگی های آن وسیله ای راحت برای بهتر نشستن است که با توجه به تحقیقات انجام شده نشستن بر روی مبل در عوض نشستن روز زمین درد و فشار روی زانوها را کم کرده و کمتر به زانو و کمر فرد آسیب می رسد.

امروزه با وجود پیشرفت علم و با توجه به دنیای مدرن که به دنبال راحتی هر چه بیشتر انسان هاست و با توجه به اینکه امروزه هوش مصنوعی در بسیاری از تجهیزات وارد شده، وجود آنها در لوازم خانگی باعث راحتی خیلی بیشتر افراده شده است.

با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد بالشتک های مسطح شده مبلمان با شما صحبت کنیم. مبلمان نه تنها ممکن است به تعمیرات مبل در قسمت چوبی و پایه های آن نیاز داشته باشد بلکه قابل توجه است بدانید به تعمیرات مبل در قسمت روکش و کوسن و بالشتک های آن نیز نیاز به تعمیر دارد. تمامی این خدمات در تعمیرات مبل صورت می گیرد. در زیر قسمتی از تعمیر بالشتک های مبل را برای شما مطرح می کنیم.

بالشتک/ کوسن های مسطح شده مبل

بالشتک های فرورفته مبل واقعا معنی بالشتک صاف شده را می دهد که نیاز به تعمیر دارد. برای تعمیر بالشتک های نیازمند تعمیر یک مبل چرمی می توان به صورت های زیر عمل کرد:

در ابتدا بالشتک ها را باز کرده و پرها و محتویات داخل ان را بیرون بیاورید. سپس انها را تکان داده و نرم کنید و به هر بالشتک مقدار بیشتری پر و پنبه اضافه کنید و فرم بالشتک ها را مجددا بازسازی نمایید. این یک کار بسیار خسته کننده است و اصولا انجام ان پیشنهاد نمی شود. ضمن اینکه بعد از مدت نه چندان درازی، دوباره بالشتک ها با مشکل مواجه شده و ناهموار می شوند و به تعمیرات مبل مجدد نیاز خواهند داشت.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
نکاتی در مورد تعمیر مبل چرمی

همچنین شما می توانید مقدار پول بیشتری را هزینه کنید و فوم های کرکی بسته بندی اماده یا کوسن های فنری سفارشی برای بالشتک هایتان تهیه کنید. اما قابل توجه است بدانید که راه ارزان تری هم وجود دارد که یکبار برای همیشه بالشتک های مبلتان مناسب و مطابق میلتان شوند. شما می توانید سه قطعه فوم محکم 5 را سفارش داده، انها را با توجه به سایز مناسب برش داده و بعد بکار ببرید. دلیل اینکه بهتر است فوم را سفارش داده و خودتان انرا به اندازه دلخواه مناسب برش دهید این است که بالشتک های برخی مبل ها از حد استاندارد بزرگتر بوده و شما قادر نخواهید بود مورد اماده استاندارد برای تعمیرات مبل خود پیدا نمایید.

در مقاله بعدی سایر روش های مناسب برای تعمیرات بالشتک های مبل را بیان خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات مبل شرکت ما می توانید به سایت مراجعه نمایید، ابتدا مقالات ما را بخوانید و بعد نمونه کارهای ما را ببینید. شرکت ما با سابقه زیاد در زمینه تعمیرات مبل یکی از پرافتخارترین شرکت ها در این صنعت است. زیرا شعار ما همیشه جلب رضایتمندی مشتری بوده است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.