مبلمان استیل 1

توضیحات پروژه

واحد محيط زيست شركت پتروشيمي ايلام در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست كه ششم تا نهم اسفند در تهران برگزارشد، دستاوردهاي حوزه زيست محيطي اين شركت را در قالب نمايشگاه عرضه كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت پتروشيمي ايلام ، در اين نمايشگاه كه با حضور همه‌ي استان‌هاي كشور برگزار ‌شد، شركت ها و ارگان هايي كه فعاليت آنها مرتبط با حوزه هاي محيط زيست ، انرژي هاي نو و تجديدپذير است شركت كردند كه واحد محيط زيست ايلام نيز با يك غرفه در اين نمايشگاه حضور داشت.

مهندس فرهاد دانشي؛ مديرعامل شركت پتروشيمي ايلام در جريان بازديد از نمايشگاه و غرفه‌ي محيط زيست ايلام اظهار داشت:  نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه‌ي تولید و عرضه‌ي خدمات مرتبط با حوزه‌ي زيست محيطي است که هر سال با حضور چشمگیر دست اندرکاران این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وي افزود: شركت پتروشيمي ايلام نيز در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت را براي علاقمندان عرضه نمود و فرصتی مناسبي را برای تبادل نظر و تعامل بيشتر در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و تجربه‌ي خوبي را در اختيار واحد محيط زيست پتروشيمي ايلام قرار داد.

مهندس دانشي با اشاره به اينكه پتروشيمي ايلام در حوزه‌‌ي محيط زيست جزو صنايع سبز كشور محسوب مي‌شود افزود:تمام تلاش مجموعه در راستاي اخذ و بكارگيري بروز ترين دانش‌ فني روز در حوزه‌ي محيط زيست است.

 

شرکت فرم سازه

دسته بندی ها

مشتری

مبلمان استیل 1